-

when I grow up, I want to live near the sea, crab claws and bottles of rum


I vår biologisal har vi ett akvarium. Ett akvarium med små och stora fiskar som glömmer allt under tiden de simmar från det ena hörnet till det andra. Och så finns det en mängd av vackra växter. Jag undrar hur många timmar jag spenderat på att titta på allt det nämnda, istället för att titta på tavlan och lyssna på vad läraren har att säga. Idag var det dissikering av lamm och grishjärtan som stod på schemat och ni kan nog gissa vad jag gjorde.

29:e november 2011 kom även att bli dagen jag åt årets första lussebulle med en kopp gudomlig chaite hos mina orienteringsstjärnor.
Nu ska jag göra något åt mitt ojulpyntade rum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0